četrtek, 2. maj 2024

Če h Geteju stopim…

Kar nekaj jih je bilo, izjemnih posameznikov, razglašenih za velika imena, ki so, skozi tisočletja, o »človeštvu« izjavljali. In ničesar lepega niso imeli povedati o njem, nasprotno, zaničevali so značajske »odlike« tega »človeštva«…
 
Bil je nek Diogen, denimo, ki v občestvu poštenosti ni našel, pa Platon, ki je o nezmožnostih nekaj govoril, Tolstoj je ugotavljal, da, to »človeštvo«, sploh pod površje zadev ne vidi, potemtakem tudi ugotavljati dejstev ni zmožno, Ajnštajn je neskončnosti obče neumnosti nekaj besed namenil…
 
Zjutraj sem zasledil Getejevo mnenje, pa ga »ukradem«, in mu, zgolj malček, nekaj besed pripišem…
»Nič ni bolj odurnega kot večina. Sestavlja jo nekaj močnih prednikov, nekaj prilagodljivih falotov in masa ljudi, ki hodi za njimi brez vsakršne predstave, kaj sploh hoče.«
 
Kakopak, Gete (še) ni mogel vedeti, iz česa je sestavljeno »človeštvo« (resnici na ljubo, še nisem srečal posameznika, ali slišal o njem, ki pa bi, v današnjih časih, vedel o tem, še več – komurkoli razlagam, vsakdo me »postrani« gleda…), pa mu ne zmorem zameriti uporabe besede »ljudje«, itak je neznačajskost, potemtakem nemoralnost izpostavil, a, kljub temu, malček pridodam, in tudi popravim…
 
Kot prvo ne gre zgolj za večino, pač pa za ABSOLUTNO večino, in v tem je nemajhna razlika. Redki so namreč posamezniki, ki so drugačni, ki ne sodijo v povprečnost, obenem pa ne kaže, pri opredeljevanju »človeštva« spregledati, ne-upoštevati tistih, ki so povsem enaki ostalim, le da še do priložnosti niso dospeli, da bi se, kot takšni, tudi izkazali. Zadovoljen lev se ne kaže v podobi krvoločne zveri…
 
Glede prednikov tega »človeštva« - niso značilni samo za nekatere (potemtakem »človeštva« ne sestavlja »nekaj močnih prednikov«, kakor je Gete zapisal), pač pa je celotno »človeštvo« posledica križanja nagonskega bitja, potemtakem živali, Neandertalca, in človeka, in imajo vsi identično gensko podobo (z zloveščim genom MCPH1 na čelu – ta gen, ki se nahaja v možganih, v čelnem režnju, je »zaslužen« za NE-razumskost, torej za nagonskost, z drugimi besedami: za ohranitev živalskosti v človeških telesih)…
 
Getejeva opredelitev »nekaj prilagodljivih falotov« je tudi resnici neustrezna, kajti VSI so prilagodljivi, vsi so nagonski, potemtakem se, (tudi) v duhu vsako-priložnost-je-potrebno-izkoristiti (ne glede na neetičnost priložnosti oziroma njene izrabe!), ravnajo okoliščinam primerno in vsekakor tako, kakor »veter (za)piha«.
 
Da, res je, tako imenovana masa hodi za pastirji, kajti običajna povprečnost je nezmožna celo samega sebe obvladovati, a nikakor ni res, da hodi »brez vsakršne predstave (o tem), kaj sploh hoče«, kajti hoče, vselej in na vsakem koraku, izključno sebi dobro, ali vsaj boljše. Pa ni prav nič čudnega, da besedne klobase, v času razmetavanja predvolilnih obljub, denimo, klobase v podobah samostojnosti, celo suverenosti, neke svobode, svetih triglavov, zveličavnosti »ljudstva« (ubogo »ljudstvo«, brez redkih, izstopajočih, je do pikice vsem ostalim »ljudstvom« enako!), pa druge-švice, silicijeve doline, manjših davkov… zlahka brezlično maso, sestavljeno iz nezmožnih, nesuverenih (tudi ali predvsem mišljenjsko ubogih) posameznikov, popeljejo na pot, ki vodi ne samo v neznano, pač pa predvsem v nedosegljivo, v porajanje težav, v, dobesedno, slabšanje poprejšnjega stanja. Kakopak, tisti, ki so, vsaj relativno, v bližinah nekih korit, pa si materialno vsaj toliko opomorejo, da jim je bolje, kot jim je bilo, ali da jim vsaj slabega ni, tisti v takšnih zadevah vidijo »napredek«… pa čeprav gnijoče okolje (ali kar ves svet), v katerem živijo, vse bolj zaudarja. Ja, vedo, v osnovi, kaj želijo, le tega ne vedo, ubožci, da realizacija njih želja nima realnih osnov, da njih želje krepko presegajo ne samo njih, pač pa tudi zmožnosti celote. Potem pa, čez čas, ko »vidijo« kaj se je izcimilo iz obljub, ugotavljajo, da so jih (spet) »žejne prek vode (po)peljali«…
 
Da, Gete, v tem ti pa, in to celo zlahka, pritrdim, v tem, da ni ničesar bolj odurnega, kot je absolutna večina! In, verjemi, se ti celo zahvalim, kajti – glede na svoja stališča, porojena na temelju praktičnih ugotovitev, kakopak, se v tvojih družbi, in v družbi nekaterih (uvodoma) imenovanih, in ostalih, ki so neimenovani, v tem zapisu, ostali, vsaj malo manj osamljenega počutim, obenem pa nekako takole sklepam (morda celo napačno, ne vem, o tem bi moral predstavnike »človeštva« povprašati)… če so takšne osebe, kot si ti, Gete, priznane, slavne, bojda tudi čaščene, tako menile o konkretni brezličnosti, potem tudi z mojim mnenjem ne bi smelo biti ničesar narobe!

Ni komentarjev:

Objavite komentar