četrtek, 16. julij 2015

Manjko... unesek... kalo... KALUP...

VEM, da bi bil "svet" pravilen, takrat, ko bi ustrezal MOJEMU pojmovanju "pravilnega sveta" in VEM (ter to tudi izkazujem!), da JE NEPRAVILEN, ker ne ustreza MOJEMU pojmovanju, pač pa ustreza POJMOVANJU nekega DRUGEGA... da ne bo nesporazumov: ne govorim o raznoraznih "barabah", "tajkunih" in podobnih žvercah, ki smo jih (iz nekdanjih "le-eden-izmed-nas") na vrhove spravili, jim dali moč (odločanja, ravnanja), s katero smo jim omogočili, da so - svoj pravi obraz pokazali...

In nikakor ne razmišljam/ravnam/živim znotraj kalupov le... znam pojasniti ZAKAJ (zaradi česa) je MOJE pojmovanje "pravilnega sveta" bolj pravilno/ustrezno/sprejemljivo/obvezujoče, kot je pravilno/ustrezno/sprejemljivo/obvezujoče pojmovanje nekih drugih...ki se zgolj po verski, politični, nacionalni, rasni...PRIPADNOSTI od mene razlikujejo?!!! Imam JAZ, ki sem le eden v kopici človeštva, VEČJO PRAVICO (odločanja, seveda, kajti za "pravico" do tega, da bi odgovornost za lastna ravnanja prevzeli, se itak ne potegujemo!) za to, da DRUGIM govorim, kaj je ne/prav, od njih celo terjam, da po moje živijo... ali je moja pravica, načeloma, povsem enaka njihovi, pa...

Pa bi moralo veljati to, če jo znam pojasniti, če jo zmorem kot razumsko sprejemljivo, celo potrebno izkazati... ne pa da - večinska neumnost, katere del sem tudi sam, svet uravnava!

Ni komentarjev:

Objavite komentar