četrtek, 16. julij 2015

Od kalupa do kalupa... so RAZLIKE!

Dejansko so, razlike, med posameznimi kalupi, vendar ne razlike, do katerih bi prihajalo zaradi same "vsebine", ki se znotraj kalupa znajde, pač pa - zaradi načina, po katerem se je kalup - pojavil. Pojasnim...

Sobivam, med vsemi ostalimi, na tem svetu. In če mi je razumljivo, da ne smem početi prav vsega, kar bi se mi počelo (ker bodo potem tudi vsi ostali smeli tako, pa bo nastala hudičeva zmeda... demokratična... ker bomo drug čez drugega, in na račun drugega, sebe uveljavljali!), potem samemu sebi lastno ravnanje omejim, kar pomeni, da samega sebe - dam v nek kalup, znotraj katerega smem, izven njega pa ne. In takšen kalup me ne more prizadeti, ne čustveno, ne umsko (v celoti torej "psihično"), ker se njegove potrebnosti/nujnosti zavedam, in ker sem si ga sam zadal.

Kalup pa, vsak, dobesedno vsak, v katerega so me neki drugi potisnili, in sam sploh nisem imel možnosti izbire (da bi se o njegovi ne/utemeljenosti odločal!), tak kalup pa mi je dan brez vprašanja, brez mojega odločanja, potemtakem - mi je vsiljen! Sicer se NE ZAVEDAM te vsiljenosti, še kalupa se ne zavedam, in nanj ne pomislim niti takrat, kadar terjam, da je po moje, in izkazujem, da mi je "po moje" (v bistvu "po njihovo", ker so me neki "oni" tako naučili) EDINO pravilno, pa sploh nisem zmožen niti tega, da bi "po drugače" prisluhnil, in slišal, ter razmislil o tem... če ni, morda, še najbolj pošteno tako, da je malo "po moje", pa malo "po tvoje", in malo "po njegovo"... kaj šele, da bi dopustil to možnost, da bi bilo še bolje, ko bi bilo veliko - PO PAMETI (s katero pa, žal, ne razpolagam, vsaj ne s tisto, ki je drugačna od meni lastne-"neumne", in je zato niti prepoznavati ne zmorem, kaj šele dojeti, da bi se zanjo odločil).

In smo spet pri tistem "človeku, razumskem bitju"... vsa čast ajnštajnom, betovnom, teslom... vendar - oni so, zagotavljam, povsem drug(ačn)a vrsta "človeka"!

Ni komentarjev:

Objavite komentar