torek, 28. julij 2015

Po "svoje"?!

Če želim "iti PO SVOJE", potem moram ZNATI (po) iskati pot(i)... moram biti USPOSOBLJEN za premagovanje poti... moram biti OPREMLJEN z vsem, kar bom na poti potreboval... in moram, predvsem, znati SPOTAKNITI SE, in SE ZNOVA POBRATI !!! Predvsem pa - SAM NOSIM POSLEDICE LASTNIH ODLOČITEV IN RAVNANJ!

Če sem del(ček) tistega "MI", potem ne potrebujem "znati iskati pot(i)", ker - me bodo že drugi (po)vedli... ne potrebujem biti usposobljen za premagovanje poti (me bodo že drugi naprej vlekli)... ne moram biti opremljen z ničemer (bo že kdo drug opremo s seboj prinesel)... se sicer znam spotakniti, a se mi ni treba znati pob(i)rati (me bodo že drugi pobrali)... predvsem pa: nikdar nisem zares odgovoren, za karkoli, ker smo družno, vsi, "MI" to, nekaj počeli!

Ni komentarjev:

Objavite komentar