ponedeljek, 20. julij 2015

Ne/uporabna znanost

Imamo uporabno in neuporabno znanost. Razliko med obema ugotavljamo v vsakdanjem življenju...

Uporabna je, denimo, tista znanost, ki me nauči ravnati pločevino, puliti žičnike, pleskati zidove, zakrpati oblačilo in/ali obutev... ter mi, prek znanj nekih drugih uporabnih znalcev omogoči, da dospem do odprave okvare lastnega telesa in iz bankomata izvabim želen znesek tekočih sredstev.

Vsa ostala znanost je - neuporabna. Kaj mi bo, denimo, takšna, ki govori o stanju "ne/imeti sebe", ko pa jaz vendarle vem, da se imam, včasih celo zelo fajn?! Ali pa takšna, ki blebeta o tem, da lasten unesek z materialnim mašim, ko pa nimam nikakršnega uneska, to pa ja vem, ob tem, da mi je celo v kleti zmanjkalo prostora za odlaganje?! Kaj mi bo, denimo, znanost, ki mi o družbenih tokovih govori, o družbi nasploh, ko pa poznam svojo družbo, in vem, kaj znotraj nje najraje teče?! Ali pa celo takšna, ki meni mene samega razlaga... cepasto, prepričana, da me bolje pozna, kot se poznam sam?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar