sreda, 28. september 2022

Dedek Mraz, kje si?!

Nikdar mi bilo ni verjeti v bogove,
v vile, in škrate, v nek lik zlatolas,
do šole sem čakal zgolj neke darove,
katere prinašal mi je Dedek Mraz…
 
Kakopak, kasneje so mi le razkrili,
da Dedka sploh ni, so me vlekli za nos,
pa upi so k drugim verjetjem krenili,
v nekaj, pač, moraš verjet, vsaj za štos…
 
Pa sem na nebeške prestole posedel
Resnico, Pravico, Iskrenost in Čast,
in krenil za njimi sem, da bi izvedel,
da prav njih nasprotja držijo oblast…
 
Sem sproti pobiral s tal neka spoznanja,
ki so se drobila, sesula v prah,
le up je, ki voljo v življenju ohranja,
pa nekaj je treba držati v rokah…
 
In ko že dodobra sem čas svoj namučil,
predan nekim svojim neumnim potem,
sem, končno, po letih vseh se naučil:
Verjamem, kar videt je mojim očem!
 
P.S.
Priznam, da, včasih, za hip vsaj, pogrešam,
možaka v kučmi, nek lik mil, bradat,
ko trudim se, da med potjo ne opešam,
da se, vsaj prehitro, ne dam času dat…

Ni komentarjev:

Objavite komentar