nedelja, 18. september 2022

Le čemu mi pojasnjuješ?!

Le čemu mi pojasnjuješ, kaj počenjaš, dan za dnem,
sem že mnogokrat povedal, da mi ni verjet lažem,
sebi kak odpustek daješ, mar ti lažje je tako,
da pomisliš, da verjamem, da mi je na led spet šlo?!
 
Zame si odprta knjiga, ni mi je, res, ljubo brat,
ne poznaš se desetine, kolikor te smem poznat,
že z besed, ki jih porabiš, marsikaj se vedet da,
če pa še v obraz ti gledam, vse prozorno, do neba…
 
Le čemu mi zapisuješ, pač, počneš, in kar počni,
s tem, ko laž lažem dodajaš, škode več nobene ni,
so dodobra mi razkrile, kar razkriti jim je moč,
pa nikdar poti zavile več ne bodo v nek nekoč…
 
Le čemu mi pojasnjuješ, si po isti poti šla,
kot nekoč te je vodila le v težave, vse do dna,
meni več ob njej ni stati, da ponujal bi roko,
znala si se pokazati, in dovolj mi je tako…

Ni komentarjev:

Objavite komentar