sreda, 14. september 2022

Komu verjeti?

Sinoči, in tudi maloprej - Meteo, na tem, mojem koncu, zjutraj (še) ne bo deževalo. Prav.

Petnajst minut nazaj, zakorakam proti košnji, a bogec tuš odpre. Resda samo za nekaj sekund, a konkreten tuš.

Pogled v nebo. Povsod enaki oblaki, kot je bil tisti, iz katerega je tuširalo. Temni. Potemtakem lahko v vsakem trenutku spet, tušira, pa - dokler jaz pridem po bregu navzgor, če se odločim tvegati, sva, kosa in jaz, dodobra premočena. Obenem pa - že izkazano tuširanje je zmočilo travo, na nabrežinah, jaz pa nisem nek umetnostni drsalec, da bi po spolzkem piruete izvajal...

Ma, itak me vse boli, od včeraj. In dodaten "ma" - za dežjem tudi sonce posije. Bo počakala, košnja, do prihajajočega tedna...

Se bom, v miru, kave in dima naužil, če bo moč za figami pogled vrgel, breskve preveril, če že z vej želijo, nabrano pospravil v skrinjo, potem pa v dolino, tudi zaradi tega, da nabavim tisto, kar bo Malčica, z veseljem, upam, jedla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar