ponedeljek, 26. september 2022

Le pesem…

Odkar sem po poti samotni zastavil,
že dolgo tega je nazaj,
sem marsikaj videl, in nekaj napravil,
za silo, menda, bo, vsaj,
in srečal sem tudi podobne, do pike,
da sem do utehe dospel,
spoznaval, med njimi, sem neke velike,
poprej jih za vzore imel…
 
Zvečine bolj v zrak sem namene razvlačil,
želeč, da spreminjal bi svet,
po vrsti jih stišal, le sebe drugačil,
v izkušnje premnoge odet,
pa me je poneslo med griče, gozdove,
da najdem za kanček miru,
da najdem, kdo ve, neke zgodbe si nove,
ker prejšnje so vse šle po zlu…
 
Še vedno ni kraja, še vedno iskanje,
čeprav se zmanjšuje zagon,
je z leti vse manj nekih upov za sanje,
gre, z leti, vse bolj v zaton,
mi pesem edina je zvesta ostala,
le kaj si od mene želi,
čemu le bi rada budila me, gnala,
od kod sploh še v meni živi?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar