torek, 20. september 2022

Stare so kosti

Stare so kosti, za silo,
mi še znese, mi še gre,
v revmo ni mi še zavilo,
in držijo me nogé,
zdravje mi še dobro služi,
tu in tam le kak prehlad,
misel pa nenehno bluzi,
bolj, kakor bi včasih rad…
 
Skače, marsikdaj leteča,
v njej pa tisoče stvari,
nikdar plaha, opoteča,
vse do konca se podi,
ko pomislim, je končala,
končno spet bo mir z menoj,
že se nova bo podala
v nek misleč užitek svoj…
 
Pokojnina se razvleče
skozi mesec, kakor zna,
z njo mi dano je živeče,
skromno resda, a se da,
vsak kovanec preobračam,
preden mi iz roke plane,
ko položnice vse plačam,
pozitiven nič ostane…
 
K sreči ni mi v užitek
luksuz nek, nek drag sijaj,
pa brez stresa žep je plitek,
glavno, da gre mesec v kraj,
se na uro ne oziram,
dnevnim ne sledim vestem,
sam, po svoje si izbiram,
grem, tako pač, kakor grem…

Ni komentarjev:

Objavite komentar