petek, 16. september 2022

Zaspalo je…

Malo je zaspalo, trudno od igranja,
meni še odzvanja njena radost, smeh,
kdo ve kje potuje, le o čem zdaj sanja,
njeno mirno spanje v mojih je očeh…
 
Malo je zaspalo, in moči nabira,
jutri jo spet čaka cel kup vragolij,
res ne vem od kod, a takšne le pobira,
da za en sam hipec je pustiti same ni…
 
Malo je zaspalo, meni cigareta,
vrata so priprta, če gre v tiho glas,
se z balkona vreme prav nič ne obeta,
a se bova znašla skozi ves deževen čas…
 
Malo je zaspalo, njen svet šele pride,
naj dotlej uživa, kolikor se da,
upam, da nikdar ji volja ne zaide,
da nikdar se ne zgodi brez duše ji, srca…
 
Malo je zaspalo, mene še ne daje,
mi prijateljica zvesta je prav vsaka noč,
jutri bo veselo, zopet bo igraje,
in imela rada bova se prav na vso moč…

Ni komentarjev:

Objavite komentar