sreda, 28. september 2022

Idiot jaz!

Vem, sem idiot!
Zlahka to priznam.
Hodim svojo pot
in se z nje ne dam,
marsikdaj zato
davek nek plačujem,
kolnem v nebo,
a se ne maščujem…
 
Kadar mi je moč,
bom pomagat znal,
če roké iščoč
ni v greh pognal,
slabega nikdar
nisem v želji skazal,
mi je zame mar,
pa se ne bi mazal…
 
Vem, sem idiot!
Se zaman naprezam,
v svetu polnem zmot
v neumnost drezam,
vse, kar mi smrdi,
znam na plano dati,
brez zamere mi
dneva ni prestati…
 
Nikdar gručnih člen,
sploh ne maram gneče,
me ne mika plen,
nisem držal vreče,
vselej le v zrak
sem v naprej svaril,
da bi vsak bedak
'z mene norca bril…
 
Vem, sem idiot,
k sreči redka vrsta,
jih na nekih sto
šteješ na dva prsta,
pa zato mi, vem,
ne cvetijo rože,
kljub vsemu ne grem
iz te svoje kože!

Ni komentarjev:

Objavite komentar