nedelja, 18. september 2022

Samo nagnusno se mi gnusi

Ni lahkoživo mi bilo nikdar v okus,
lažnivo in pa še preračunljivo,
zahrbtno mi, ob vsem naštetem, zbuja gnus,
pa vetrniško, spolzko in zmuzljivo…
 
Na cesti mi bilo nikdar se ni iskat,
obcestno in pocestno me odbija,
že raje grem med fratre, kot pa v razvrat,
ni odstranljiva vsaka svinjarija…
 
Lažem nikdar ne pustil bi, da me požro,
jim prvi na jedilnik gre obraz,
prav vsi, ki me poznajo, eno vsaj vedo,
da čuden sem jim, a prav vedno jaz…
 
Računati, za silo vsaj, na prste znam,
premalo, da bi upal goljufat,
obenem sem neumen, zlahka to priznam,
pa lažje mi je dat, kot pa jemat…
 
Za hrbet rad ne hodim, tam je vselej rit,
od riti pa na dobro upat ni,
obenem pa na svežem mi je dobro bit,
ne tam, kjer po pravilu zasmrdi…
 
Bom z vetrom, če bo sreča, enkrat se podal,
da moj pepel odnese daleč stran,
sicer pa le po svoje vedno sem ravnal,
vetrovi so pihali mi zaman…
 
Ne, nisem spolzek, in me zlahka je ujet,
srce pokaži, pa na pol sem tvoj,
če zmoreš dušo in oči iz nje imet,
ujameš me pri priči in takoj…
 
Da bi zmuzljiv bil stežka mi v misli gre,
odlik za to mi dano ni imet,
za tek preveč počasne moje so noge,
in hrbet zna dodatno nase vzet…
 
Na cesti nisem najden, me rodil je par,
ki je imel svoj dom, in pest časti,
ko bi na cesto, potlej bil bi nek smetar,
da z metlo bi podal se nad smeti…
 
Razvratno pa povsem živalsko se mi zdi,
pol metra višje meni je živet,
še moja psica Tisa zlahka ne pusti,
da cucek vsak bi nanjo šel se vzpet…
 
Ja, res, samo nagnusno se mi gnusit zna,
a tak je, pač, očitno, moj okus,
izbirčen je do vraga, in izbrati zna,
ve kaj je dobro in kaj zgolj nek gnus…

Ni komentarjev:

Objavite komentar