ponedeljek, 7. februar 2022

France ti maš sreča!

Kr s se stegnu kr… Če se ne b stegnu pol zihr ne b biu ta narbl ta velk! Tud takrat k s živu nis biu. Pa tud to ni pomagau da s meu vrbe rad pa da si biu dobr kovač. Kva pa kapita vejo o tem kr s šrajbu!
Midva sva padobna. Tud jst mam Mara sam moja je sam hadič! Če b jst nej reku kaj ti mar b me zadaula ti s pa soji lohka. Tud jst pišm veš.  Me še nisa prepoznal de sm dobr ampak tud jst se bom stegnu enkrat pol bova pa oba slauna. Sam veš…
K bi biu  ti res tok dobr kt praujo pol bi tud prešernava nagrada dobu pa je nis!
Sm gledu zadnč veš da sa u tistmu adbori k ta nagrada tala taki zlo ta pamembn! Tud ena plesauka je not biuša pa sami dohtarji. Jst jh nč ne razumem pa sm narmaln pa upam de saj oni sebe razumeja. Še un množina z ertaveja je not ja.
Kokrkol že ti prešernov Francl maš sreča. Kr s se stegnu!


Ni komentarjev:

Objavite komentar