Na
samem začetku: obstajajo izjeme, izjemno izjemne izjeme, neki sila redki
posamezniki, ki nikakor ne sodijo med te, absolutno večinske, o katerih govorim
v tem zapisu!
Dlje
kot traja stanje, v katerem je šolanje omogočeno malodane vsakomur, več je
TOZADEVNO izobraženih, TOZADEVNO vedočih, celo TOZADEVNIH znanstvenikov, obenem
pa, na drugi strani – ni niti za
trohico več odkritij, spoznanj!
Pusti
razne inovacije, s katerimi se malodane dnevno srečujemo, za dospetje do njih
ni potrebno biti-izumitelj, ker…
Poglej,
ti, sedanji »pametni« telefoni niso prav nič posebnega, drugače kot tako, da so
– kombinacija telefona in računalnika, pomeni, da se je nekdo moral le tega
domisliti, da bo »križal« omenjeni napravi, dočim – izum (prvega) telefona in
izum (prvega) računalnika, ja, ti dve zadevi pa sodita med odkritja oz. izume!
Lahko je proizvajati kolo iz različnih materialov, pač, poskušaš, dokler ne
uspe, težko je bilo dospeti od kotalečega-se-kamna do PRVEGA kolesa, in to
dospetje, zagotovo, ni možno nobenemu nagonskemu, NErazumskemu bitju!
Kaj so
akademski nazivi? To so razni diplomiranci, pa magistri in doktorji, celo
doktordoktorji (tisti ddr, ki priča o tem, da je nekdo na dveh področjih do
doktorata dospel), neki nazivi, pač, po katerih – obča bebavost ugotavlja
strokovno usposobljenost, znanje… Hm!
Do teh
nazivov lahko dospeš, če se odločiš, da boš dovolj priden, pa se izkažeš z
uspešnim učenjem zapisanega ponavljanja, pa z uspešnim ponavljanjem naučenega zapisanega
ponavljanja, in, kakopak, tako, da na koncu že ničkolikokrat zapisano
ponavljanje preoblikuješ v nek svoj zapis, v katerem domnevno po svoje uspešno
ponavljaš ničkolikokrat zapisano ponavljanje! In – te kdo vpraša, če sploh razumeš,
to, česar si se, bojda, naučil?! Nihče, ker…
Ker so
celo med profesorji REDKI, ki razumejo snov, katero predavajo, medtem ko večino
sestavljajo papagaji, vešči papagajenja, ki pričakujejo (in zgolj pri tem
zmorejo ugotavljati neko »znanje«), da bodo od učečih se slišali – uspešno,
učiteljevemu papagajenju ustrezno papagajenje! Nič več, nič manj!
Zanimivo
je, mar ne, da s tem, ko narašča število teh, ki imajo neke akademske naslove,
premosorazmerno NE narašča tudi število odkritij, obenem pa – še večina tistih
odkritij, do katerih dospevamo, so s področij, katera je moč spoznavati s
čutnimi zaznavami, dočim vse ostalo…
Ja, vse
ostalo pa je podobno tistemu »znanstvenemu odkritju«, ki pravi, da se vesolje
(ki, kot neskončno, že itak ves možen prostor zaseda) širi…
Da,
občost na osnovi papirjev (šolskih spričeval, priznanj, ma, skorajda tudi
potiskanega WC papirja) ugotavlja tisto, česar, objektivno, ni zmožna
ugotavljati, ker zadeve ne samo da ne premore, pač pa je tudi pozna ne… in
taistega ne premorejo tudi tisti, o katerih zapisujem – sposobnosti, zmožnosti, mišljenjske = Razuma, zmožnosti razumevanja!
Ko
pomislim na Teslo, Ajnštajna, in bi se jih še dalo naštevati, skozi čas –
nekako ne pomnim, da bi se krasili z nekimi naslovi, magistrskimi, doktorskimi
(zato pa so imeli težave, z okoljem, KER SO SE MORALI DOKAZOVATI Z REZULTATI
lastnega dela, ker BEBCI, ti, obči, morajo VIDETI Z OČMI, morajo s čutnim
zaznavanjem nekaj »ugotoviti«, da verjamejo – razumeti itak NIKOLI niso zmožni –
tem bebcem so pomembna potrdila, na teh potrdilih je namreč nekdo, ki je
MERODAJEN, zapisal/podpisal, da se s temi potrdili izkazujejo… hm, dobro, ta
nekdo je zapisal, da se izkazujejo njemu-podobni-strokovnjaki, jaz trdim, da se
zgolj – bebci, šolani bebci, kakopak), so se pa krasili z odkritji, izumi, s
tem, da so, dobesedno, kakovostno učinkovali na neke, konkretne, okoliščine
živetja, in jih v boljše spreminjali, dočim ti, »doktorji znanosti«…
bentiš, niti tega ne razume, da ne zmore do švice, niti Švice ne pozna, niti…
Brez veze, da naštevam, česa vsega ne znajo, poznajo, razumejo, bolje obratno:
razen tega, da sranje porajajo, so zmožni še česa drugega?!
Akademski
nazivi, njih vrednost?
Odpri
usta, nameni mi uro svojega časa, skozi pogovor, pa bom hitro, zlahka ugotovil,
če sodiš med tiste, na začetku omenjene, raritetne! Ali si zgolj eden izmed prevladujočih
»strokovnih« ministrov-vece-krtačka.
Ni komentarjev:
Objavite komentar