sobota, 11. julij 2015

Pes ima rad mir, ko je...

Kaže, da imam tako neumnega psa, da se niti brati ni naučil... človeških modrosti... kajti: najraje nosi brikete k meni, da jih v moji bližini pohrusta, najraje s kostjo skoči v moje naročje, da mu jo držim, medtem ko jo gloda (praktično, PAMETNO celo - kaj bi se matral držati kost, s svojima tacama, ko pa mu jo moja roka bolj pripravno v obdelavo ponuja?!)...

Pes je (kakor vsi pripadniki "višje razvitih bitij") v prvi vrsti - socialno bitje. Ne zmore, ne želi sam, potrebuje to, da ima nekoga rad, potrebuje to, da ima nekdo rad njega. In ni kriv, ta pes (ali katerokoli drugo bitje) za to, da modri ljudje do (domnevno) modrih spoznanj prihajamo, pa da...

Ni res, da pes potrebuje človekovo odsotnost, da lahko v miru svoj obrok zaužije, pač pa je res, da se v človekovi prisotnosti ogroženega počuti, pa če... človek ni dovolj umen, da bi znal neogrožujoče občutke zbujati, potem "pes ima rad mir, ko je..."


Mi je povedala teta Logika. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar