sreda, 24. julij 2024

Danes se me je »božja roka dotaknila…«

Da, zastavil sem s pospravljanjem, vendar – komaj sem prinesel sesalec v nadstropje, ga priključil na omrežje in ga zagnal, že je prišlo do – izpada električnega toka…
 
Kakopak, najprej sem preklel, in to glasno, nato hitel preveriti varovalke, a zatekel običajno stanje ter, posledično, ugotovil, da bo treba počakati, nekaj časa, da bo hiša znova oskrbljena z energijo. A je ta čas mineval, mineval… na koncu pa me je minilo čakanje, in sem, priznam, da z olajšanjem, sklenil, da me je neka »višja sila« očitno drugače usmerila. In sem nadaljeval z branjem neke knjige o nastanku človeštva (z razlagami se sicer ne morem strinjati, a je priporočljivo, marsikdaj, s/poznati tudi nasprotna mnenja), in s svojimi teoretičnimi izkazovanji…
 
Kakopak, povsem se zavedam, da si s tem nisem prav nič olajšal, nasprotno, tudi jutri bom preklinjal, saj me, poleg nabavljanja, čaka tudi pospravljanje. Pri katerem, prepričan sem, »božje roke« poleg ne bo, da bi pomagala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar