sreda, 10. julij 2024

Komu naj verjamem… v drugo, in…

… popolnoma mimogrede…
 
Ko pogledam na računalnik, izvem, da je šest minut več, kot pa mi pokaže ura na telefonu!!!?
 
Obe uri, oba časa, tako »spletni«, kakor »telefonski«, se samodejno uravnavata, na moji strani je »samo« to, da verjamem temu, da je ura zares toliko, kolikor mi (po)kažeta. Vendar – kaj ko ne morem v različnosti, tovrstne, in predvsem sočasno verjeti?!
 
Obe storitvi, splet in telefonijo, imam prek istega operaterja, pa domnevam, da le-ta eno samo svojo uro navija, ne dveh… in domnevam, da bi moral vedeti, se zavedati tega, kako to počne. Kaže, da so moje domneve neutemeljene…
 
Ne vem, bi ta operater želel biti pred časom, pa na računalniku čas prehiteva, ali za njim, da na telefonu zaostaja, tega resnično ne vem, vem le to, da se hvali s svojo »naprednostjo«, posledično tudi s tržno uspešnostjo, pa se mi, prav zaradi tega, dodatno vprašanje porodi: kako, hudiča, zmore uspevati nekdo, ki se niti glede tega koliko je ura ne more odločiti?! Kako zmore uspevati nekdo, ki se niti znotraj sebe ni zmožen, očitno, uskladiti?!
 
Hitro zamahnem z roko in tisti »ah« spustim v nebo… le kako ne bi uspeval, ko pa takšnih mrgoli in, če že v drugem ne, v tem svojem mrgolenju uspevajo?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar