nedelja, 14. julij 2024

Kljubujem…

Vse življenje kljubujem. Njim. Njihovi sebičnosti, pogoltnosti, preračunljivosti, nemoralnosti, neumnosti… nagonskosti, pač. V zadnjem času pa kljubujem tudi sebi…
 
Svoji misli, da prodam, in spokam. Pa čeprav bi za prvim vogalom Sveta zaključil s potjo.
In misli o nesmiselnosti preostanka, mojega. A kaj, so, še vedno, neke opore, redke, a so, ki me podpirajo v tem kljubovanju, pa čeprav…
 
Določene opore, poprejšnje, so se mi kot varljive izkazale, nikoli jih ne bi smel, za en sam hipec, kot opore videti. S ceste vselej neki odcepi vodijo in vsaj do sedaj sem svojo pot sam hodil, pa bi samemu sebi lagal, ko ne bi enako vse do svojega konca predvideval. In prav radi tega kljubujem, kajti prav radi tega mi omenjeni misli v čas posegata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar