četrtek, 11. julij 2024

Vse za »zadovoljnega mene«…

Če me nekajkrat letno vabiš z raznimi razprodajami, in mi prodajaš tudi po »polovičnih« cenah… mar to pomeni, da me ves preostali čas – odiraš?! In…
 
Če že tako grdo služiš na meni, povej, čemu se lažeš, kadar trdiš, da vse počneš v »mojem« interesu, da bi »jaz« bil čim bolj zadovoljna (tvoja) stranka?! Kaj, da se ne lažeš, da resnico govoriš?! Khm…
 
Vež, neresnica, alias laž, kakor ti je ljubše, je neresnica tudi takrat, kadar se ne zavedaš kaj govoriš, in je neresnica tudi takrat, kadar… si, pač, butasto nagonsko bitje, katero svojih (različnih) ravnanj ni zmožno potegniti na »skupni imenovalec« celovite ugotovitve, pa da bi ugotovilo, o sebi, da se skrajno nagonsko, pardon, nemoralno izkazuje! A, v olajševalno okoliščino… naj te to pretirano ne skrbi, kajti tudi »jaz«, tvoja (nad teboj in tvojimi »razprodajami«) navdušena stranka, sem popolnoma enak… butec?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar