petek, 26. julij 2024

Imela bova otok…

Ko me je zagledala, še v avtomobilu, je začela poskakovati in ploskati, obrazek je žarel in tudi tisti »tata« je izustila… in ga, nekoliko kasneje, še nekajkrat ponovila, medtem ko je (s)tekla proti meni, in v moje naročje…
 
Med vožnjo sva se »zafrkavala«, da je bilo nemalo njenega krohotanja slišati, in tudi pela sva, tu in tam pa sem si sposodil roko, svojo, ki je večino poti v njenih ročicah ležala, takrat, pač, kadar vožnja ni obeh terjala…
Ko sva prišla – poleg običajnega ugotavljanja novosti, in pozdravljanja s kosmatinci… pojedla je dva režnja lubenice in dve sveže ubrani jagodi, toliko, pač, kolikor je bilo zares dozorelih, kričeče rdečih…
 
Veliko sva se crkljala, dan preživela v igranju… lepo opravila s kosilom… proti večeru pa se je gugala, vozila s koleščkom in zali(va)la. Namenjam ji neko manjšo zalivalko, pa tudi v njo gledam, da ne nalijem več kot, morda, dva litra vode, pa – vse, kar sam z veliko zalijem, za vse to ona sedem zalivanj potrebuje…
 
Izkazalo se je tudi to, da jo, še vedno, drži najina želja, namreč…
Ko je bila prejšnjič doma je, po gledanju neke risanke, v kateri se je medved kotalkal, izrekla željo – rada bi imela kotalke. Hm…
Tu, daleč naokoli, ni nekih površin, ki bi bile primerne za kotalkanje, in zlasti za njegovo učenje – cesta je dokaj razpokana, tudi valovita, predvsem pa izključno v breg, ali z njega, okrog hiše pa tudi ni nekih ustreznih, ravnih in gladkih površin, da bi se dete učilo, pa sem…
Kar tako, kot iz topa, izstrelil, da bi pa jaz imel – otok. V hipu se mi je pridružila, tudi ona bi imela otok (poleg kotalk, seveda)…
 
Šala, pa čeprav v podobi nekakšnega grenkobnega samo-posmehovanja, bojda ne more škodovati, in predobro se zavedam, da mi je še kaj manjšega, od otoka, nedosegljivo… kaj šele otok, pa…
Pomislil sem, a le za nekaj trenutkov, da bi bil povsem zadovoljen, ko bi smel preostanek, svoj, vsaj kolikor toliko znosno »odslužiti«, a kaj, ko se zavedam, da mi tudi nekaj takega ne bo »danega«. Kakorkoli že… Mala bo, zagotovo, prej dospela do kotalk (upam, da tudi do izpolnitve nekih drugih želja), kot pa jaz do česarkoli takšnega, kar bi me utegnilo, za spremembo, prijetno presenetiti. A je tako tudi prav, krepko slabše bi bilo, ko bi bilo obratno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar