sobota, 27. julij 2024

E, dete moje…

Zadnje čase je njen stol(ček) izjemoma v uporabi, najraje, tudi med obroki, sedi na klopi, ob meni. Velikokrat želi sedeti v mojem naročju, pa tako marsikaj počneva, denimo gledava slike s telefona, »se podajava na potepanja« (»voziva avto, čoln, helikopter, letalo… in številne prepreke, ki se nama na poti znajdejo, odklanjava«…), kakorkoli že…
 
Tudi med današnjim kosilom sva bila ramo-ob-rami in – v nekem trenutku se je stisnila k meni, zaslišati je bilo njen »zelo te mam lad…«
Marsikatera misel me je spreletela, v delčkih časa, tudi po tem, ko sem ji povedal, da imam tudi jaz njo zelo rad, in sva se stisnila, še bolj, da je vse ostalo zastalo, za nek čas… marsikatera, in tudi sarkastična se je znašla med njimi, češ te-bo-že-minila-ta-hiba…
 
Vem, da me ima dete rado, še kako vem, ne nazadnje – o tem mi izpričuje, nenehno, s svojimi ravnanji, in še posebej nezadržno takrat, kadar se zagledava po tednu dni ločenosti, obenem pa vem tudi to, kako zmore »čas« delovati na vse, in tudi na nek rad-imeti. Mene sicer ne bo nikdar spoznala drugačnega, kot zares sem (sam se imel »čast«, da sem, po »odstiranju tančic« do povsem drugačnih podob dospeval, in za to odstiranje niti nek trud ni bil potreben), a zmore, radi sprememb v sebi tudi do drugačnih čustvovanj dospeti (in tudi to sem »imel čast« spoznati). Pač, je tako, na tem planetu nagonov, da znotraj živali, njihovih običajev, in ravnanj, Lepo in Dobro NE zmore drugega, kot, če že ne umira, na obroke, v nekem okrnjenem, poškodovanem svojem stanju obstajati. Še zlasti takrat, kadar se, neuko, nerazumevajoče, poda primerjati nek specifični odnos z občimi pojmovanji, in izkazovanji, z njihovimi »poštenjem«, »dobroto«, ne nazadnje z njihovo »ljubeznijo«, z zadevami, ki, temelječe na nagonski sebičnosti, zagotovo ne morejo biti skladne s človeškim, in s človečnostjo, vendar – kaj to pomaga, ko pa med neumnostjo in nevednostjo velja, da »vsi vse vemo«, in da »ima večina (vedno) prav«… pa čeprav je to popolno nasprotje resnice!
 
Ja, Malo, tudi tata ima (tudi) tebe zelo rad, verjetno bom radi tega tudi nekaj plačal, s svojim živetjem, vendar… kdo ve, morda pa ti bo ta hiba, to, da imaš rada mene, zares minila… če se tudi ti, po nekem nesrečnem naključju, med pametnimi znajdeš…

Ni komentarjev:

Objavite komentar