torek, 2. julij 2024

Očitno še znam…

Nedolgo nazaj… obiskala sta me svakinja in brat, in sta, med ostalim, prinesla tudi neke zrezke v omaki, nastale v svakinjini kuhinji…
 
Danes sva jih odmrznila, in pridružil sem jim tudi riž. Nisem ga kuhal že vrsto let, in današnjega nisem kuhal v njegovi običajnosti, kajti Malo ne mara čebule, a sva ga, kljub temu, do okusnosti privedla, in…
Na začetku leta mi je rekla, da ima rada paradižnik. Izključno radi tega sem kupil sadiko, in jo posadil, zdaj pa… tako ima rada, paradižnik, da sem ga v riž dal, in je tudi on, popolnoma drugačen od kupljene, vodene in rdeče obarvane celuloze, prispeval k okusu. Kakorkoli že…
Ni mi težko pripravljati obrokov zanjo, nikakor, da le (po)je. In mi je v nagrado, kadar sprazni krožnik. Danes ga je.



Ni komentarjev:

Objavite komentar