Ne, ne
govorim o vesolju, o »našem« vesolju (po vsej verjetnosti ni edino), le-to
namreč, v okvirih zakonitosti Narave, samo od sebe razpada in bo, ko nastopi
čas za to, razpadlo na prafaktorje, zato, da se bo, na neki »drugi strani«, iz
razpadlega rodilo novo vesolje… govorim o človeškem svetu!
Kadar
nekaj rešuješ, takrat je priporočljivo, celo nujno poznati predmet reševanja,
ga razumeti, v nasprotnem tvoje »reševanje« pripelje samo do (po)slabšanja! In,
če si vztrajen, pri tem »reševanju«, bo tvoje delovanje rezultiralo s –
popolnim uničenjem!
Na vseh
področjih družbenega delovanja je že toliko nagonskih »strokovnjakov«
(številčno krepko prevladujejo!), da lahko samo čudež reši Svet pred prepadom
(ali propadom, kakor ti je ljubše)!
Čudežev,
samih po sebi obstoječih, ni! Naj se neko dogajanje zdi še tako »čudežno«, ni,
kajti dobesedno vse poteka po povsem logičnih vzročno-posledičnih povezavah
(katere je potrebno razumeti, kakopak, da bi znal v odnosu do njih pravilno
ravnati!), čeprav…
Človek,
kot razumsko bitje (morda ga je za dvesto milijonov, znotraj gomazečega »človeštva«!),
zmore »čudežno« delovati. Zahvaljujoč temu, da dospeva do ugotavljanja naravnih
zakonitosti (potemtakem tudi družbenih zakonitosti in zakonitosti delovanja
sleherne posamičnosti), zmore to svojo sposobnost izkazati tudi s kakovostnim
spreminjanjem okoliščin obstajanja, potemtakem s kakovostnim spreminjanjem
realnosti, samega obstajanja!
Načeloma
bi človek zmogel spreminjati tudi na področju t. im. družbe, človeškega Sveta,
a bi za to najprej moral preseči »šolska znanja« in temeljna prepričanja
občestva, s katerimi ga nagonska večina spravlja v svoje kalupe, mišljenjske in
ravnanjske, in ga tako, na posreden način, onesposablja v njegovi zmožnosti
razumskega izkazovanja!
Dokler
človek ne bo ugotovil, da živi med človeku podobnimi živalmi, do takrat bo
nagonska bebavost igrala svojo odločilno, prav nič lepega obetajočo vlogo!
Da, »živelo«
šolanje, »izobraževanje« vseh in vsakogar… ni hujšega škodljivca, kot je »izobražen«
bebec! In če s čem, potem se je javno šolstvo izkazalo s popolnoma nasprotnim
učinkom, kot je bil predvidevan, želen!
Ni komentarjev:
Objavite komentar