petek, 5. julij 2024

V aktivnem počivanju…

Po tem, ko sem Malo odpeljal, sem sklenil, da bom preostanek dneva preživel v aktivnem počivanju. V tem letnem času namreč Oliver redno prihaja, in kadar se nameni »drvariti«, ne morem stati ob strani, pa – ker delam z njim, ne morem ostalega opravljati. Opravil pa ne manjka, ni drugega, razen mene, da bi se z njimi bodel, pa mi marsikdaj tudi ure pomenijo, ne zgolj dnevi, še zlasti takrat, kadar se tudi dež odloči priti na obisk…
 
Pospravljal, in pospravil, sem razdejanje, nastalo ob razsutju skladovnice. Ni težko delo, zoprno je bilo le to, da se prav na tisto mesto, kjer so polena ležala razmetana, celo popoldne sonce upira, in danes ni prizanašalo, obenem pa – ko bi jim plačal, komarjem, me ne bi tako popikali, kot so me! Kakorkoli že…
 
Razdejanje je odpravljeno, vsa drva v drvarnici (domnevam, da se bodo posušila v treh mesecih) in že res, da sem Tisi, moji dobri pasji duši, odščipnil polovico prostora, na katerem si zatočišče najde, v času hujših vročin, a upam, da ji ga je še dovolj na razpolago ostalo, po tem, ko sem tudi poganjalčku našel neko drugo mesto.



Ni komentarjev:

Objavite komentar