torek, 19. december 2023

Če lopne naj – lopne!

Edini dejanski trenutki sreče, do katerih sem dospel, so bili porojeni ob rojstvih otrok in ob doseganju nekih ciljev, zasnovanih že v otroško-mladinskih letih, v podobah nekakšnih, takrat vsaj, sanjarjenj. Vse ostalo…
 
Vse ostalo se je izkazalo kot kopica poneverb, laži, prevar, pa upam, da mi bo preostanek prihranil s tovrstnimi farsami. Potemtakem…
 
Glede na to, da otrok več ne snujem, in da nikakršnih novih poti ne zastavljam, si skorajda upam trditi, da si sreče ne obetam. Glede tiste druge, prav tako sreče imenovane pa – nikoli mi ni z neba padalo, nikoli me ni neko »srečno« naključje iz dreka izvleklo, pa se tudi v bodoče prepuščam konkretnostim, nekim dejanskim stanjem, ne glede na to, če me, ali pa ne, »lopne po glavi«. Če me, potem naj me učinkovito, da z vsemi težavami hkrati razrešim!

Ni komentarjev:

Objavite komentar