sreda, 13. december 2023

Karavana pa po svoje…

Tri ure sem danes porabil za nabavo, in plačilo položnic, pa da sem vse pospravil in stroške vpisal. Tri ure za povsem banalne zadeve, popolna potrata časa.
Še nekaj dni nazaj sem zastavil s »sanjarjenjem«, češ da mi do prihodnjega leta ne bo več potrebno iti v trgovino, a sem hitro ugotovil, da to ne bo izvedljivo, da bom moral, zaradi nekih stvari, denimo zaradi sadja, potrebnih za Malo, še enkrat. In to ravno v dneh med vražjim »božičem« in vražjim »novim letom«, ko bo, domnevam, »prelepa« gneča vsepovsod…
In mi je uspelo celo to, danes, da sem, praktično sredi meseca, v minus, na računu, dospel. Resda v minimalen, a kljub temu. Vsaj obveznosti imam vse poravnane. Pa bom v še večjo gnečo silil, ko se bom v dolino podal, po vsej verjetnosti na dan izplačila pokojnine.
 
Vreme, kot bi se igralo, z menoj. Med vožnjo, medtem, ko sem bil v notranjosti nekih objektov, je zlagoma deževalo, ko pa sem v avto kupljeno zlagal, in potem, doma, od garaže do hiše vlačil, takrat pa je dež pokazal svojo moč. K sreči redko uporabljam dežnik, in sta mi bunda in klobuk omogočila prosti roki…
 
Med vožnjo sem slišal nekaj izvlečkov iz govora predsednice dežele vseh dežel. Lepo, rad imam govore, zlasti takrat, kadar so, v bistvu, sami sebi namenjeni. Kadar nimajo koga nagovarjati, čeprav jih, bojda, številni poslušajo, kadar nimajo nekih resnejših osnov, za to, da bi upali, v upe, o katerih govorijo. Ko samo na to pomislim, da od svojega majhnega poslušam o neki dodani vrednosti, denimo na področju gozdarstva-lesarstva-proizvodnje, zadeva pa se ni, v praksi, prav nič na bolje premaknila, le na slabše, žal, se spomin oglasi, v hipu, odpove sodelovanje, in se ne želi tudi na ostala tovrstna področja spuščati. Samo to pove, da je vsepovsod popolnoma enako sranje, pardon, stanje…
 
Morali se bomo zazreti vase, je dejala, predsednica. Lepo, da tako misli, čeprav – in kaj po tem, bo sploh kaj videti?! Če bi karkoli tam bilo, potem bi že od nekdaj bilo povsem drugače, kot je, samo po sebi, brez slehernega pozivanja k zazrimo-se-vase! In ko je pridodala še tisti, da bomo morali spoznati, kako je moč z manj (imetja) boljše živeti… ne vem, ampak zares ne vem, če je dobro, to, da so na vodilnih mestih, kjerkoli, takšni, ki ne vedo s kom imajo opraviti!
 
Zadevi sta, v bistvu, povezani, kajti tisti (ne)imeti v sebi dobesedno pogojuje tisto imeti-izven-sebe, v podobah neke lastnine! Pa manj, kot imaš, v sebi, več moraš imeti opredmetenega, sicer do nikakršne »veljave« ne dospeš, ne v lastnih, ne v tujih očeh! In obratno – sem že velikokrat poslušal o nekih umetnikih in znanstvenikih, ki so tudi crkavali, od lakote, pa čeprav so svetu izkazali, s svojimi početji, da so izjemno, nedojemljivo bogati, v sebi, kakopak. Pač, tako je s tem, in od tistega, ki dejansko nima česa pokazati, iz sebe, od tistega je povsem neumestno pričakovati to, da se bo zaradi njegovega zazrtja-vase karkoli spremenilo! Ne bo se, razen – morda bo, revež, do oflalmologa stopil, češ da je z njegovim vidom nekaj narobe, ker – bolj kot gleda, ničesar ne vidi…
 
Sedaj, po omenjenem govoru, silni neki »analitiki« razpredajo o tem, kako bo, ta govor, učinkoval, kakšne posledice bo imel. Splošne in konkretne, posamične. Morajo ugotavljati, za to, baje, tudi plače prejemajo, čeprav – čemu se mi zdi, da brez kakršnegakoli nekega posebnega ugotavljanja vem, o teh posledicah?! Katere bi lahko s tistim znanim »psi lajajo, karavana gre dalje« opredelil…

Ni komentarjev:

Objavite komentar