četrtek, 28. december 2023

Pa sem govoril z Vnukinjo Mraz…

Ne, Dedek Mraz zagotovo ni bil, kajti ko bi mu hormoni tako nagajali, da bi z ženskim glasom govoril, bi brez brade hodil naokoli! Tudi Babica Mraz ni bila, je preveč mladostno zvenelo. In tudi Hči Mraz ni mogla biti, je, že dolgo, upokojena…
 
V nabiralniku sem namreč našel dopis Komunale, češ da letos »niso mogli« zamenjati vodomera, pri meni, ker »jim to ni bilo omogočeno«. In so zapisali telefonsko, ter poziv, naj pokličem, da uredimo zadevo…
Kakopak, poklical sem, da, najprej, razjasnimo njuna »niso mogli« in »jim ni bilo omogočeno«. Povedal sem, Vnukinji Mraz, da je bil njihov delavec dvakrat pri hiši, in da mi je, ko sem stopil do njega, obakrat povedal, da gredo na malico, po malici pa bodo k meni prišli. Seveda sem jih čakal, obakrat, a obakrat zaman…
Taistega možakarja sem ujel, potemtakem z njim tretjič govoril, pri sosedu, in mi je, z nekim čudnim nasmeškom, pojasnil, da trenutno nimajo časa, za moj vodomer, a naj dam svojo telefonsko njegovemu sodelavcu, pa me bodo poklicali. Dal sem številko, le poklicali me nikoli niso…
 
Zdaj smo, baje, dogovorjeni. Velik baje, seveda. Ne samo za vodomer, tudi za ventil, ki je nameščen pred njim, in je predpotopen, ne vem, če so ga kadarkoli zamenjali, po priklopu objekta na vodovodno omrežje, tega pa je skorajda petdeset let. Komajda še deluje, in je skorajda čarati potrebno, da je moč vodo »zapreti«. Bojda bodo prišli po Novem letu, in celo to smo dogovorili, da me vsaj uro prej pokličejo, če so tako dobri, kakopak, in ne šele takrat, ko že dospejo, kajti tudi jaz moram, tu in tam, po opravkih…
 
Od pomladi »jih« preklinjam, in sem sklenil, da »jih« bom prihodnjo pomlad obiskal, pa se malček raztogotil, v njihovi sprejemni pisarni. Zdaj pa celo to, kot, domnevam, nekakšno novoletno darilo, čeprav še vedno ne vem, če smem nameravano togotenje odmisliti, in se celo z nekim obujenim mi upanjem hvaliti, ali je bolje, če upanje odmislim, in namero o togotenju ohranim, kajti – to, da znajo redno zaračunavati, in da redno plačujem položnice, to mi je znano, da pa je vse prek tega zlahka vprašljivo, pa tudi, obenem pa… premnoga upanja, oziroma ugotovitve njih neutemeljenosti, so me izučile, pa niti na družino Mraz ne upam z gotovostjo računati!

Ni komentarjev:

Objavite komentar