ponedeljek, 11. december 2023

Zgodnji Dedek Mraz, z bolečino v svetlih namerah… kako ne bi jokal?!

Včasih si želim, za hipec, a vseeno, da bi se mi nek prdec, neko govno, dvonogo, pod kožo naselilo, da bi človeka iz sebe pregnal, vsaj za nekaj časa, vsaj za toliko, da…
 
Da bi zmogel, tudi sam, kot govno, pa da bi povrnil vse tisto, kar mi je bilo svinjarij spočetih, in mi je življenje ne samo skazilo, pač pa ga dobesedno odpravilo, potolklo, pobilo! In bi peštal, v »zahvalo«, dokler ne bi bilo marsikaj poplačanega, celo z obrestmi! In bi peštal, brez milosti, kakor tudi meni ni bila izkazovana, in brez zadržka, kakor ga tudi v početju doživetih mi svinjarij ni bilo zaznati, niti od daleč!
 
Danes sta bila svakinja in brat, tu, na »mojem« bregu. »Dedka Mraza« sta pripeljala. Groza, cel, zajeten kup, in vse novo, kupljeno, namenjeno Mali in meni. In kljub prelepi nameri, kljub temu, da sta z gesto toplino izkazala, pa da bi ta toplina morala greti…
 
Saj je, ne rečem, je grela, in še vedno greje, vendar – ko se znajdeš v nemoči, in se že sam od sebe te nemoči več kot dovolj zavedaš, takrat ti sleherno neko darovanje, sleherna neka pomoč samo še dodatno o tem pripoveduje. In ti, obenem, pripoveduje tudi o tem, da – nikdar nisem bil vajen samo prejemati, in ne dajati, zdaj pa se, že nekaj časa, nahajam natanko v takšnem položaju, v katerem zmorem samo prejemati, da(ja)ti pa ničesar! Pa vem, nikarte ne misliti, da tega ne bi vedel, tudi doživljanje, tudi čustvovanje, tudi ob takšnih primerih, je neko dajanje, a kljub temu…
 
Solze mi niso tuje, nikoli bile, nikoli me nek bedak ni učil tega, da niso za moškega primerne, da jih je potrebno tajiti, zadrževati, vse dotlej, dokler niti poteči ne znajo več, če so kadarkoli sploh znale, seveda, prijateljujem, z njimi, marsikdaj mi, vsaj za ščepec, dva, pomagajo, da se pretolčem, takrat predvsem, kadar bi mlatil, peštal, in tudi danes me niso pustile na cedilu. Pa ne samo tiste, katere sta svakinja in brat zmogla videti, ne, videla sta jih malenkost v primerjavi s tistimi, ki so potekle po tem, ko sta odšla, in sem kar nekaj časa zrl v vse podarjeno. Bentiš, celo nekaj kilogramov mesa sta pripeljala, da bom lahko za Malo kuhal…
 
In sem tudi preklinjal, in svoje nemočne roke v pesti stiskal, ter klel, in preklel, marsikaj, tu in tam tudi koga, ter zlasti lastno življenje, na prvem mestu pa sebe, bedaka! In to ne samo bedaka »na kvadrat«, daleč od tega, bedaka na neskončnost!
 
Ja, ko bi bil govno, bi znal krepko bolje s svinjarijami opraviti! In s tistimi, ki se z njimi izkazujejo, ko se prikažejo iz sveta smradu, da smradijo, govnajo, po vsem tistem lepem in dobrem, ki jim v roke dospe!


Ni komentarjev:

Objavite komentar