petek, 29. december 2023

Ne pod jelko, pod soncem zlatim…

Tekla je proti meni, ko sem stopil iz avtomobila, in slišati je bilo njena glasen smeh in tata… tata… tata…
Tudi ko je že bila v mojem naročju, smeh in »tata, tata« nista ponehala, vse do komande, ki ji je šinila v glavo – »v avto«.
Ni hotela sama zlesti na stolček, kakor to, včasih, želi, ne, tata jo je moral dati, jo, kakopak, pripeti, in zapreti vrata. In kar nekaj časa je, pripeta, dobesedno poskakovala na stolčku, tako je kipelo v njej, pa – kadarkoli sem, med vožnjo, pogledal v vzvratno ogledalo, vselej sta se najina pogleda srečala in dete je bilo z usti, raztegnjenimi od ušesa do ušesa…
 
Dve uri sta minili, od najinega prihoda domov, preden sva »smela« v hišo. Je bilo potrebno najprej nadoknaditi s Tiso, s Tarom in z mačkami, pa gugalnica, tobogan, najino tata-ama-Lilo-lovljenje…
Ker ni zajtrkovala, sem se odločil, da bova pripravila jed, s katero bo, zagotovo, dobro opravila. Pa sva izbrala lazanjo. In medtem, ko se je zadeva pekla, sva naredila tudi maso za palačinke. Naj bo tudi večerja zanesljiva, sem razmišljal…
 
Ob devetih sem naju s pregovarjanjem spravil na kavč. Čeprav ob osmi jutranji zbujena, in cel dan v akciji, ni kazala znakov utrujenosti, še manj želje po tem, da bi zaključila z dnevom, in šla ajat. In tako polne energije, tako žive, dinamične in »uspavalno« domiselne, kot je bila nocoj, je še nisem videl. Ne vem, me je bolj utrudila prek dneva, ali z »uspavanjem«…
 
Da, danes sva cel dan imela ognjemet sončevih žarkov, ogretih s smehom in z razigranostjo, medtem ko je že sam sprejem, njen, mene, dopoldanski, poskrbel za to, da ga smem uvrstiti med najlepša darila, kar sem jih kadarkoli prejel.

Ni komentarjev:

Objavite komentar