sreda, 27. december 2023

Na srečo le enkrat…

Porajaš privide, privide, laži,
pa vsaka odstrta tančica boli,
nemalo odstrtih doslej je bilo,
pa bi se lagal, da s teboj je lepo…
 
Praznina le praznemu zmore krasiti,
in hladu le hlad zmore hladno topliti,
ni prve v meni, in drugega nič,
pa bržčas zato si mi jedek hudič…
 
Pa… saj sem iskal, le kaj ne bi, preveč,
da upe še lažje odganjal sem preč,
da to, kar sem našel, bi raje nikdar,
ker ne bi puhtelo mi, zlahka, v nemar…
 
In, res, bi te hvalil, ko vedel bi kaj,
a vsak moj pogled, ki zazre se nazaj,
ne upa se, da bi hvaliti hitel,
le sili, nemarnež, da klel bi, preklel…
 
Ja, mnoštvo prividov, nešteto laži,
pa k sreči le enkrat vzameš v dlani,
le enkrat, na srečo, nek čas svoj razpreš,
zato, da… potolčeš, do konca da streš?!

Ni komentarjev:

Objavite komentar