sobota, 16. december 2023

Ko dospem do zrcala…

V življenju verjetno ni najbolj pomembno to do kod dospeš, itak se koncu nihče ne more izmuzniti, pa je, morda, pomembno to, kakšen dospeš pred ogledalo, ki je na koncu nameščeno.
 
Marsikaj bodo lahko za menoj govorili, a pokvarjenosti, sprijenosti, svinjarij… mi nihče ne bo mogel očitati, pa mojim otrokom radi mene ne bo potrebno rdeti od sramu. In me to z dovoljšno količino miru navdaja.
 
Tu in tam se je našel, ki me je razumel, ali vsaj mislil, da me – sam se je tako odločil! Za vse ostale pa sem se jaz odločil, da me njihova mnenja malodane ne zanimajo.
 
Kdor se mi je z dobrim izkazal, temu nisem slabega spregledal, kdor se mi je izkazal kot govno, temu dobrega ne morem priznati.
 
Kakorkoli že, veliko in krepko preveč sem jih spoznaval, a bi mi bilo ljubše, ko bi jih samo peščico, kajti v peščici tudi obstaja tisto, kar se mi kot vredno kaže. Vsaj deloma, in po koščkih raztrošeno.
 
Nikoli nikogar nisem silil, da bi na moj način živel, prevečkrat sem se prilagajal, in to za nevredne počel.
 
Tudi pogrešiti sem znal, in si napak ne oproščam, a kljub njim menim, da bom vzdržal pogled v zrcalo. Tako in tako jih, kaže, lažniva izdelujejo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar