sreda, 27. december 2023

Se zmore iz niča vsaj drobec prikazati?!

Avstralija, Češka, Finska, Južna Koreja, Kanada, Nemčija, Slovenija, Združene države Amerike, Združeno kraljestvo… v prikupnih, dvo- in tromestnih številkah izkazani… pa Čile, Italija, Nizozemska, Nova Zelandija, Poljska, Rusija, Švedska… z nekoliko manj izkazanimi »obiskovalci«… stanje obiska mojega bloga, o katerem mi »registrator« že krepko dlje kot teden dni priča. In neki neopredeljeni, razporejeni v tisti »other«, katere tudi, kaže, radovednost k meni žene.
 
Tudi mene muči, priznam, moja radovednost, v nasprotnem se ne bi k temu »registratorju« podajal. Muči me najprej zaradi tega, ker mi beležnik ne pove o tem, KAJ si vsi ti obiskovalci ogledujejo, morda zapise, morda uglasbljene posnetke? Saj bi sam o tem lahko ugotavljal, ko bi se mi dalo iti čez »zgodovino«, in brskati (daleč) nazaj, a se mi ne da. In me predvsem mučijo večja števila, teh obiskovalcev iz posameznih držav, mučijo zaradi tega, ker skušajo, vsaj za malo, omajati moja prepričanja o tem, da nimam KOMU in ZA KOGA pisati, da je moje početje z realnostjo neutemeljeno, nesmiselno, jaz pa se tega (o)majanja bojim, se mu skušam zoperstavljati, sem že preveč razočaranj doživel, da bi se v neka, četudi skromna, plaha, upanja hotel podajati! Obenem pa…
Že toliko so mi ukradli, nečesa mojega, tudi avtorstva, da mi ne bi bilo ljubo, ko bi si tudi v naprej »sposojali«…
 
Kakorkoli že, v »javnost« dajem, sam sem se tako odločil, in nekoč se mi je to že obrestovalo, vsaj z dobrim namenom, in z nekaj lepega časa, preživetega v podobi nekakšnega potepuha, ki se »klati« po svetu, od mesta do mesta, od dogodka do dogodka, celo od starega do novega prijatelja… pa čeprav se je, generalno gledano, to »obrestovanje« v podobah »negativnih obresti« izkazalo. Drugače ni šlo, pač, svet je natanko takšen, kakršen je…
 
Ja, za marsikaj svojega sem že neka potrjevanja, neke pritrditve doživel, pa – kdo ve, ali se je to že nehalo, ali pa, morda, drobtinica možnosti obstaja, za v naprej…
Ne, ne bom upal, a tudi obupati prehitro ne mislim, pa mi zgolj nek status-kvo stanje ostaja, ki zmore strele z neba poroditi, ali pa, vsaj za trenutek, dva, sonce nanj priklicati. Življenje, moje, je pa itak za menoj, in načeloma v nič zmetano! Hebat ga, se-la-vi…

Ni komentarjev:

Objavite komentar