torek, 12. december 2023

Sem sploh smiseln na tem planetu?!

Za to, da ugotovim nagonsko ali razumsko zasnovanost, za to ne potrebujem nikakršnega mikroskopa, nikakršnega laboratorija, nikakršnega iskanja genske povezave z Neandertalcem, za to potrebujem zgolj sogovornika, in aktiven pogovor z njim, kakopak.
 
Za to, da ugotovitev sprovedem v življenje, v njeno uporabnost, za to pa potrebujem tisti »nekaj«, katerega ne bom doživel, nikoli, ker mu pogoji niso dani. Potreboval bi namreč najprej tiste, ki bi razumeli, in bi imeli moč odločanja, nato tudi tiste, ki bi odločitve sprovajali.
 
Ne vem, in ne morem vedeti, koliko, če sploh, je na svetu tistih, ki so dospeli do resnice o »človeštvu«.
Ne vem, in ne morem vedeti, če na osnovah tega dospetja že neke zamisli, aktivnosti izvajajo, ali jih vsaj za izvajanje pripravljajo.
Pa tudi tega ne morem vedeti, posledično, ali obstaja možnost za to, da bo voz, drveč prek brega, zaustavljen, ali pa se bo, ob dospetju na dno, raztreščil.
 
Pomeni, da mi je to, kar vem o »človeštvu«, bolj malo v korist, in predvsem v breme, kajti na tem vozu tudi jaz, in vsi »moji«, sedimo, resda zvezanih rok, in nog, pa mi niti do zavor ni dospeti, a – kljub temu.
Potemtakem zmorem zlahka ugotoviti, že pri temeljni resnici o svetu, ki se v podobah laži izkazuje, da prepričanje v to, da znanje bogati, in lajša, nima vselej realnih osnov! O čemer tudi vsakdanjost, običajna, priča, ko o uspešnem obstajanju neumnosti govori…
 
Če vsega naštetega ne vem, in ne morem vedeti, potem… potem se mi moja nevednost izkaže tudi z nekim sila preprostim, čeprav obremenjujočim, vprašanjem o tem, če – ima vse to, kar počnem, za kar si prizadevam, ko o resnici govorim, sploh nek smisel?! Ali pa zgolj neka mnoga leta, nek čas, svoj, nek del samega sebe dobesedno v prazno trošim, mečem?! Tako, kot sem to tudi z vsem ostalim, očitno, počel, ko sem v prazno metal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar