četrtek, 15. avgust 2024

Baj-de-vej…

Še nikoli se nisem, nikomur, maščeval, želje po maščevalnosti ne poznam. Zadošča mi, da zbrišem iz življenja, svojega, ne nazadnje – sam sem kriv, če sem govnom vrata odpiral!
 
Poskušali so me »urejati«, mi »svetovati«, me usmerjati, da bi njim všečen, primerljiv in sprejemljiv postal, a kadarkoli so to počeli, vselej jim je uspelo le – povečati distanco, med menoj in njimi. Me je, vsemu navkljub, preveč, da bi me nič izničil!
 
Nezmožni so se odlepiti od tal, pa nanje tudi sodijo. In nisem jaz kriv, da le v svoji domišljavosti do nekih svojih sposobnosti, in vrednosti dospevajo. Kriv bi bil, ko bi njihovi domišljavosti prav dajal, kajti s tem bi po tistem dejansko vrednem pljuval.
 
Lahko me ustavljajo, lahko me ustavijo, a bo resnica vseeno prišla na videlo. Če ne prej, potem takrat, ko bo prepozno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar