četrtek, 29. avgust 2024

Bravo, KRETENIZEM!

Prijatelj, pesnik, mi je poslal (svojo) knjigo, antologijo oziroma izbor pesnikov, oziroma njihovih pesmi, s področja poezije za otroke. Poslal jo je iz Bosne in Hercegovine…
 
Knjiga je dospela na CARINO predvčerajšnjim, danes pa sem prejel obvestilo Pošte, na temelju katerega sem porabil pol ure, za to, da sem izpolnil neke formularje, s katerimi Pošto pooblaščam, da, v mojem imenu, knjigo – UVOZI!
 
Knjigo prejemam kot darilo, radi tega, ker sem njen sestavni del (kot pesnik, uvrščen med izbrane ostale), prejemam jo za svoj, osebni arhiv, in sem prisiljen, ob tem, ali pa kljub temu – biti del izvozno-uvoznih postopkov, za »robo«, ki ne presega vrednosti desetih evrov!
 
Bravo, resnično ni več moč govoriti samo o neumnosti, pač pa je vsaj kretenizem potreben za to, da na takšne načine »urejaš« (tudi) prehod pošiljk prek državnih meja! Še dobro, da razglednicam dopuščajo brezcarinsko dospevanje…

Ni komentarjev:

Objavite komentar