nedelja, 11. avgust 2024

Tatina poslušalka…

Nocoj sem ji štirikrat (za)pel podaljšano različico Spavaj, dete… in po vsakem petju sem domneval, da bo dovolj, a se je oglasila, oponašajoč dojenčka, s svojim »ueee«, ki je ponehal, čim sem znova zastavil s petjem. Proti koncu četrtega, je klopek zadrnjohal…
 
Med petjem sem si zamišljal različnosti izvedb, neko več glasovno podajanje, z vskakovanjem posamičnih glasov, vendar – že marsikatero pesem, njeno izvedbo, sem si zamišljal, pa čeprav sem to počel brez sleherne realne osnove, kajti – najprej bi si moral zamisliti nov, močnejši računalnik, s pripadajočo tisto najosnovnejšo opremo, mikrofon in slušalke, s katero, v pogojih domovanja, sicer ne bi bilo moč izdelati tehnično kakovostnih posnetkov, a takšne, ki bi o vsebini sporočali, zagotovo. In to bi mi, kdo ve, morda mi tudi bo, kot mi je tudi v preteklosti, zadoščalo, kajti vselej sem dajal prednost vsebini, pred formo…
 
Da, kdo ve, morda pa me kombinacija vse starejši računalnik (če se ne motim je, obstoječ, že v dvanajstem svojem letu) in moj Sonkec prižene tudi do tega, da stopim, nekoč, v ustrezno trgovino, in da začnem, znova, zanjo, in za neke redke, določene posnetke udejanjati. Moderni sicer nikoli ne bodo, a moderen tudi ne bi hotel biti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar