sobota, 24. avgust 2024

Moja, in redkih nekih, težava…

Od nekdaj ne maram sprijenosti, smrdljiva je, ogabna, nagnusna, nesprejemljiva mi, še več, pogina vredna! Raznih hinavcev, zahrbtnežev, lažnivcev, prevarantov, kradljivcev, vseh nemoralnih spak, organsko ne prenašam…
 
Zadnje čase s samim seboj »razčiščujem«, kajti… po eni strani si očitam, da se lažem, resda samemu sebi, a kljub temu, medtem ko skušam, po drugi strani, verjeti, da obstajajo neke možnosti tistega, kar naj ne bi bilo laganje, in laž, pač pa dejstvo, resnica…
 
In si lažem, ali pa tudi ne, ko si skušam dopovedati, da obstajajo neka mikro, neznatnih, malodane zanemarljivih velikosti, upanja, s katerimi smem, in zmorem, opravičiti obstajanje tistega, kar me je ostalo, češ – čas je že nekajkrat dokazal, da določene stvari, določena ravnanja, določena življenja niso bila zaman, pa čeprav so se takrat, ko so se odvijala, te stvari in ravnanja, in življenja, kazala kot takšna, kot popolne izgube, v oceanih bebavosti nekaj povsem zgrešenega…
Da, lažem si, ali pa tudi ne, da zmorem pripomoči k temu, da bo »čas« sprevidel resnico, se je lotil reševati, in jo bo tudi razrešil, obenem pa se zavedam, da odgovora na to vprašanje ne bom doživel, da nikoli ne bom zmogel izničiti tistega, celo prevladujočega občutka, ki mi pravi o tem, da je bilo, in še vedno je, zaman prav vse, česar sem se loteval, s čemer sem se ukvarjal, kar sem spoznaval in spoznal!

Ni komentarjev:

Objavite komentar