petek, 23. avgust 2024

Ne bodo ti zrasli rogovi!!!

Od prispetja domov, pa do dospetja v nadstropje, sva, danes, potrebovala skorajda štiri ure…
 
Že v avtu sva zastavila, pa sem ji vsaj dve uri pel, in približno uro pripovedoval, pri čemer – ona je »scenarist«, in opredeljuje téme, medtem ko sem jaz izvajalec. In tudi kosilo sva uspešno o(d)pravila, v omenjenem času…
 
Med kosilom, in po njem, mi je pripovedovala. V nekem trenutku sem zaslišal njen »ne smem jokati«. Kakopak, zanimalo me je, čemu tako trdi, in sem dobil pojasnilo »ker mi bodo zrasli rogovi«…
Ob tej njeni izjavi, in takšnem pojasnilu, nisem mogel biti tiho. Narava ne poraja čustvovanj brez osnove, in tudi jok ter solze obstajajo z določenim namenom, pa sem ji odvrnil, da sme jokati, če jo k joku ponese. A me je takoj popravila, ker ji je, pač, določena oseba povedala o rogovih, kateri ji bodo zrasli, če bo jokala…
 
Priznam, ob neumnosti se težko zadržujem, ob bebavosti, kretenizmu pa še težje! In zlasti takrat, kadar ta bebavost deluje »vzgojno«, pri čemer pojma nima ne o vzgoji, ne o posledicah, vseživetvenih, katere zmore, s svojim kretenizmom, poroditi…
»Sonko, če boš žalostna, in te bo sililo na jok, lahko, in je prav, da tako počneš, jočeš! Enako takrat, kadar te bo navzven bolelo. In je toliko bolj prav, kolikor ti utegne jok olajšati počutje…«
 
Kadar me nekaj ujezi, in kretenizem me malodane vedno, se težko ustavim, pa sem pridodal: »To, kar ti je bilo rečeno, je butasto, in, veš, če hudičevkam in hudičem ne zrastejo rogovi, in repi, če prasicam in prascem ne zrastejo rilci, potem, verjemi tati, dete moje, tudi tebi ne bodo zrasli rogovi, zlasti zaradi joka ne!«
 
Ne vem sicer, koliko časa bo moje pojasnilo učinkovalo, zaenkrat deluje, vem pa, da - ko otroka ta bebava »vzgojna« razlaga o joku-in-rogovih ne bi bremenila, mu neprijetnosti, nelagodje porajala, potem mi otrok o njej niti spregovoril ne bi. In tudi to vem, da – imam prek glave kretenov, ki s svojo »vzgojo« niso zmožni drugega, kot uničevati, pobijati, za cela njihova živetja onesposabljati svoje »vzgajance«. Kot da ne bi bilo, na Svetu, dovolj (naravno) porojenega idiotizma, pa je potrebno še dodatno producirati miselno-čustvene kriplje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar