nedelja, 11. avgust 2024

Tokrat neboleče odkritje…

Popoldne, po kosilu, sem, po naključju, še šesto bunkico odkril. Prikrivala se je, doslej, v gošči listovja, in sploh majhna ni, že deset centimetrov izkazuje, in je temu primerno tudi debelušna…
 
Ja, marsikaj se prikriva, a za razliko od tega marsičesa, odkrita bunkica ničesar za hrbtom ne skriva, in ničesar od mene ne pričakuje, sledeč, kakor zmore golazen, nekim svojim interesom, za doseganje katerih je pripravljena tudi svinjati, uničevati. Ne, zgolj rasla je, v gosti senci, in izpričala, da praviloma ni res tisto, o čemer, kot o resnici, oči pričajo…
 
Paraziti. Strokovno so dokaj obsežno opredeljeni, v podobi raznih uši, stenic, bolh, klopov, trakulj… a nihče ne pove, da jih mrgoli v dvonoštvu, in nihče ne pove, da je moč tudi svinje kot zajedalce omenjati. Tudi sam nisem tega vedel, do nedavnega, ko mi je bilo tako razkrito…
 
Odkritja bunkice sem se razveselil, in razveseljenost tudi na Malo prenesel, vseh ostalih odkritij pa se, žal, ali pa k sreči, nisem mogel. Edini prid, katerega jim pripisujem, je (raz)širitev lastnega obzorja, določena spoznanja več, posledično tudi napotek za v bodoče. Da, ko vidiš, da si bil povsem napačen, in se kot butast izkazal, ker si smradu verjel, takrat je, bržčas, čas, da zaobrneš svoj odnos do istega. In da malo prevetriš svoja védenja, o marsičem, tudi o tem, kaj zares je dobrota, in kdo si zares kakršnekoli pomoči zasluži. Nekoč pa… pomagal sem vsakomur, ki me je poprosil, in tudi crkaval, ne samo mesece, tudi leta dolgo, želeč v dobro popeljati. Nič več, nikoli več! Ne čutim nikakršnega dolga do svinjine, krepko manj sem je pojedel, kot je ona meni požrla življenja!

Ni komentarjev:

Objavite komentar