ponedeljek, 19. avgust 2024

Daj-dam…

Daj-dam, daj-dam…
Vsepovsod v rit se tlači,
vsepovsod nekdo berači,
vsepovsod, iz dneva v dan,
njihov je daj-dam!
 
Daj-dam, daj-dam…
Roka roko bo umila,
a tako bo to storila,
da svinjak ne pojde stran,
v njihovem daj-dam!
 
Daj-dam, daj-dam…
Ti boš meni, jaz bom tebi,
glavno je imeti sebi,
sebi je edini plan
v njihovem daj-dam!
 
Daj-dam, daj-dam…
So pošteni kot lisice,
maske legajo čez lice,
šteje kdor je prevejan,
v njihovem daj-dam!
 
Daj-dam, daj-dam…
Tam, kjer je še več imeti,
dajo kadar je za vzeti,
posel nikdar dokončan
njihov je daj-dam!
 
Daj-dam, daj-dam…
Vselej mi težko je vzeti,
sem v dajanju znal živeti,
a zavoljo vseh spoznanj:
marš, pa tvoj daj-dam!
 
P.S.
Daj-dam, daj-dam…
So obljube mi neštete
razkrojile vse obete,
ni mi do utvar, do fam,
ni mi za daj-dam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar