petek, 16. avgust 2024

Iščem drugo…

(za šalo, zgolj in predvsem za šalo)
 
Lepa mora biti…
   v očeh mehko naj se nebo razliva,
   do dna globin se v čistosti razkriva,
   pa da – ko potegne me do dna,
   s toplino me obda…
Mora jo krasiti…
   iskrenost, spontana, kot bistrc iskriva,
   in želja, ki v mojih željah zame biva,
   pa da – ko zame diha in trepeče
   dospe do svoje sreče…
In mora znati…
   čutiti me, mi misli brati,
   hoditi vštric, nikdar končati,
   pa da – če vrže kdaj me na kolena,
   odvzame mi bremena…
 
Vem, dobro ni sanjáti…
   mi ni do lisice, pijavke, prasice,
   do maske, ki skriva sebičnosti lice,
   pa da – ko dobro iztroši, ožame, izpije,
   se v smradu nagnusnem razkrije…
 
Ne, mi ni za trgovko, za preračunljivo,
»ljubezen«, ki v postelji, v loncu se hrani,
mi ni za »lepoto«, v trenutku minljivo,
pa da prazen up mi ostane v dlani…
 
Ne, mi ni za trgovko, mi ni za vlačugo,
da smrad bi ponesla še tja, v mojo dušo,
da bi me, še preden dospel bi v trugo,
do konca pobila, me dala pod rušo…
 
Preveč so trenutki mi časa spoznali,
pa iščem si drugo, tako, zgolj v šali,
preredka je duša, ki seže v sanje,
da bi se podajal v brezplodno iskanje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar