ponedeljek, 25. julij 2022

Čaka(m) te

Čaka(m) te, moja bližina, prav vsa,
in je, v čakanju, boleče,
čaka(m), da k meni, domov boš prišla,
tu je, brez tebe, moreče…
 
Čaka(m) pogled te, in čaka(m) dotik,
ni mi predolgo te zreti,
in v dlaneh je le bol, kot pomnik,
da smel, nekoč, sem te greti…
 
Čaka(m) te, čaka(m) lačen objem,
zdaj nima komu se dati,
ti pa toplo znaš leteti v njem,
in me, s seboj, radovati…
 
Čaka(m) te, čaka(m), medtem čas polzi,
kot bi nagajal, se vleče,
prav vsak moj delček si tebe želi,
ni mu, brez tebe, do sreče…
 
Čaka(m) te, čaka(m), vem, da boš prišla,
a mi zato ni nič lažje,
vse, kar drugače je kakor midva,
nama, preprosto, zgolj laž je…
 
Čaka(m) te, moja bližina, prav vsa,
čaka(m), da nehaš trpeti,
tu si, v meni, le tu si doma,
le tu spet zmoreš živeti…

Ni komentarjev:

Objavite komentar