sreda, 20. julij 2022

Sva istost…

Je moč imeti še bolj rad, kot midva se imava?
Ne, Miš, ni moč, ker najina čutenja so res prava!
In ni težav, in ni preprek, ki zmogle bi skaziti,
ker midva zmoreva le tisti drug v drugem biti!
Pa – kar želiš, to si želim, me tvoja bol razkraja,
in v tebi je povsem tako, sva v istosti do kraja!
Ti meni vse, in tebi jaz, bi, brez zadržka, dala,
hitela, da drug drugega s seboj bi varovala,
ni tebi tvojega sveta, če v njem ni meni biti,
in jaz do svojega neba ne znam brez tebe priti!
Ne, Miš, je najin rad-imet brezmejna, topla sila,
ko sva narazen, je tako, kot da sva vse zgubila,
in muči, muči, le pekli, vsak hip, ki zna ločiti,
ker tebi ni brez mene, meni ni brez tebe biti!
 
Je moč imeti še bolj rad, kot midva se imava?
Ne, Miš, ni moč, ker najina čutenja so res prava!

Ni komentarjev:

Objavite komentar