sreda, 20. julij 2022

Tebi in zate

Edini sem v tvojem življenju zaupal, tebi in vate, TEBI in VATE,
edini zate sem živel, in bil zares s teboj,
edini, ki sem popeljal te na cvetoče trate,
da segal prav vse do neba prelep nasmeh je tvoj…
 
Edini bil sem ti v pomoč, na tebe se opiral,
edini, ki sem te spoznal, v dušo, vse do dna,
edini zate sem živel, s težavami umiral,
edini, ki na varno dal sem te v objem srca…
 
Edinemu je tvoj pogled v dneve zvezde trosil,
edini, ki z njim znala tisti ENO si živet,
edini sem dobil še več, kot bi kdajkoli prosil,
edini, ki, še vedno, zanj, si vse, celoten svet…
 
In zdaj edini sem, ki zate sme samo trpeče,
ki mu umira dan za dnem, ker v tuji dalji si,
edini, ki bi tebi dal še zadnji košček sreče,
a tebe ni, da čutil bi v pogled te in v dlani…

Ni komentarjev:

Objavite komentar