sreda, 20. julij 2022

Meje brezmejnega

Ničesar kriv. A krivec sem edini.
Nežnost dajal. A zdaj sem le nek spak.
Dete prišlo. Bližina se razblini.
Nekoč vzor. Zdaj cel sem iz napak…
 
Čez mesec dober, kmalu bo dve leti,
razmik se večal je, iz dneva v dan,
prej leta dolga znala sva živeti,
da v pravljico je čas bil naravnan…
 
Kar sem zdržal, je mukoma zdržati,
nikomur ne bi, da bi doživel,
brezmejno zmogel razumet sem znati,
da do današnjih klicev sem dospel…
 
Imam te rad, očitno na zalogi,
umanjkal ni, doslej, in kljub vsemu,
še vedno zmore biti kos nadlogi,
še vedno zmore v boju proti zlu…
 
Kot da meja mu ni nikjer razvleči,
številen bil težak je preizkus,
še vedno vztraja, nič mu ne prepreči,
čeprav je včasih bolj grenak okus…
 
Ne vem do kdaj, tega mi ni poznati,
bo do moči moj rad imam dospel,
pomagaj mi, vsaj tu in tam, zdržati,
ker veš, bi znova te toplo objel!

Ni komentarjev:

Objavite komentar