torek, 26. julij 2022

Moje stikalo

Za izhod v sili imam stikalo.
Za takrat, ko imam dovolj zabave,
tega, denimo, da mi serjejo vrh glave.
Z njim vse razrešim, kot za šalo!
 
Na njem piše, preprosto, »izbriši«.
Pritisnem nanj in, puf, izgine,
kar mi povzroča bolečine!
In spet je mir pri hiši.
 
Težava z njim – briše dosledno.
Ni moč ničesar obnoviti,
ni moč povratka izprositi.
Ker je izbrisano za vedno!
 
Sicer nerad ga uporabim,
a ga, ko se tako dogaja,
da kdo pripelje me do kraja.
Ko prosi, da ga, pač, pozabim.
 
Imam te rad. Neštetokrat dokazal.
Trpel, prenašal, se odrekal,
in v morju sem solza odtekal.
Z ničemer najin rad umazal!
 
Povsod, kjer sem, te v sebi nosim.
Vem, tudi ti počneš enako,
le – zadnje čase z napako…
In vsled vsega te prosim:
 
Nikar predaleč me ne sili,
ker tam, kjer enkrat mi dovolj je,
umanjka upov mi, in volje.
In so zvonovi odzvonili…
 
Nevredno plehko je veselje,
da nekaj dobrega zmrcvari,
da trem življenje se pokvari.
Da lep nek, sončen svet kar zmelje.
 
Ne sili, prosim, do stikala!
Jaz te poprejšnjo sebi rabim,
a če ga enkrat uporabim,
te pikica ne bo ostala!
 
Ne sili, prosim, do stikala!

Ni komentarjev:

Objavite komentar