nedelja, 24. julij 2022

Ko mene več ne bo…

Ko mene več ne bo…
ja, vsakomur je šteto,
me, enkrat, vzelo bo,
poneslo me v nič,
nazaj ne bo več šlo
popravljati spočeto,
ostalo bo oko,
v njem nekih grenkih prič…
 
Več me ne bo nazaj,
da bi bilo drugače,
kar spuščaš, to spustiš,
za vselej gre v zaman,
ko bo zbledel sijaj,
mi čas po prstih skače,
od mene kar dobiš
pepel bo, prazen dan…
 
Ko mene več ne bo…
se tudi tebi zruši,
vem, dobro te poznam,
v tebi smem živet,
preveč ti bo hudo,
v tvoji topli duši,
da segla bi do sanj,
podala se letet…
 
Ne bo me, da bi znal
ostati ti opora,
sem tu, a zdaj te ni,
ko sem, ko še živim,
ne bom več kljuboval,
kar mora se, se mora,
izginil bom v temi,
v nebo spuhtel kot dim…
 
Ko mene več ne bo,
zaman bodo spoznanja,
zaman preklet bo čas,
ki naju zdaj deli,
zamrlo bo oko,
praznina bo vsakdanja,
utihnil bo moj glas,
uvele mi dlani…
 
A zdaj… še vedno tu,
in upam, in te čakam,
a dnevi le teko
brez tebe vztrajno stran,
vse bolj polzim po zlu,
vse bolj se le odtakam,
pogrešala boš to,
da čakal sem zaman…
 
Ko mene več ne bo,
še tvoj se svet sesuje,
si tega ne želim,
a kaj, ko dobro vem,
v globine vse odšlo,
navzven pa, spet, le tuje,
ničesar ne dobim,
od žalosti potem…
 
Ko mene več ne bo,
bi morala ostati,
za Malo, da bo smela
imeti nek svoj svet,
a kaj, ne bo tako,
ne zmoreš kljubovati,
boš dvakrat zaihtela,
in potonila spet…
 
Tako da, zdaj še sem,
a kaj mi to pomaga,
le čakam, dan na dan,
da spet bom prepoznan,
predaleč si dlanem,
in želja ne odvaga,
se ura mi smeji,
vse bolj iz rok drvi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar