četrtek, 28. julij 2022

Moje besede so – moje!

Pišem kar in kakor hočem! Kot vedno.
So mnogi hiteli, z nravjo svojo bedno,
da bi svetovali, mi narekovali,
a praznih so krempljev ostali.
 
Te moti beseda? Potem je ne sliši,
pa mir bo pri tebi, in mir v moji hiši,
ko dano ti bo vsaj prek gležnjev mi priti,
takrat se oglasi, zabavno zna biti…
 
Vseskozi v življenju sem stal za besedo,
laganje pustim za ničevo vso bedo,
če znaš, mi pokaži, dejanje razkrije
resnico, in tisto kjer ni je!
 
Zaman so trditve, kjer ni podkrepitve,
vseobče »resnice« za um so žalitve,
če nekaj trdiš, kar dokazat ti ni,
poveš mi, preprosto, da zgolj – butec si!
 
Bi rad me usmerjal? Eh, malček ubogi,
poskušali so že močnejši, in mnogi,
daj, raje ostani tam, kjer ti je stati,
poskusi se »doktor romanu« predati!

Ni komentarjev:

Objavite komentar