nedelja, 24. julij 2022

Res, ni, a upam vseeno

Življenje ni za upe velike,
preveč rado upanja bije,
rojeva bolj tožne podobe in slike,
na pota temačna zavije…
 
Kar znaš, to veljaš,
ma, še v to ne verjamem,
veljaš le takrat, kadar daješ, ko daš,
potem pa si, zlahka, na samem…
 
Jaz upam. Vem, zmore se vse zafecljati,
a druga mi možnost ni dana,
ker nižje kot sem, bi težko znal pristati,
mi itak je sreča zlagana…
 
Čeprav, je svetloba, ki hoče svetliti,
a tema trenutno obvlada,
vendar tudi njej čas zna silo izpiti,
z njim vse, kar obstaja, upada…
 
Tako da, ko ne bi se k upom zatekal,
in se le na danost opiral,
kako bi takrat šele mimo usekal,
ker ne bi svetlobe podpiral…
 
Pa upam, in čas mi zaveznik je pravi,
čeprav me obenem odnaša,
naj čimprej na mesto se zopet postavi,
dokler me še polna je čaša!

Ni komentarjev:

Objavite komentar